Feedo.cz: 
</div>
<p><!--[if gte mso 9]><xml>
 <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:AllowPNG/>
 </o:OfficeDocumentSettings>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
 <w:WordDocument>
  <w:View>Normal</w:View>
  <w:Zoom>0</w:Zoom>
  <w:TrackMoves/>
  <w:TrackFormatting/>
  <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone>
  <w:PunctuationKerning/>
  <w:ValidateAgainstSchemas/>
  <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid>
  <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent>
  <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText>
  <w:DoNotPromoteQF/>
  <w:LidThemeOther>CS</w:LidThemeOther>
  <w:LidThemeAsian>X-NONE</w:LidThemeAsian>
  <w:LidThemeComplexScript>X-NONE</w:LidThemeComplexScript>
  <w:Compatibility>
   <w:BreakWrappedTables/>
   <w:SnapToGridInCell/>
   <w:WrapTextWithPunct/>
   <w:UseAsianBreakRules/>
   <w:DontGrowAutofit/>
   <w:SplitPgBreakAndParaMark/>
   <w:EnableOpenTypeKerning/>
   <w:DontFlipMirrorIndents/>
   <w:OverrideTableStyleHps/>
  </w:Compatibility>
  <m:mathPr>
   <m:mathFont m:val=

Doby, kdy byl český trh přesycen slevovými portály a obyčejný zákazník se přestával v nabídce orientovat, je naštěstí pryč. Na trhu se udrželi pouze ti nejsilnější, kteří zapracovali na svém marketingu a svoji strategii dotáhli do posledních detailů. Zákazník zde má jistotu, že opravdu dostane to, za co si zaplatil. A které portály patří mezi ty nejsilnější?
víno s přáteli

1.      Slevomat

 


Špička ve svém oboru! Nenajdete na trhu jiného hráče, který by měl tak sofistikovaně propracované služby. Je zde garance spokojenosti zákazníka a každý člověk zde nakoupí více, jak dvakrát. Slevomat ze začátku nabízel široké spektrum služeb, od roku 2015 přešel do rukou britského giganta a zvolili tak trošku jiný směr, kdy se soustřeďuje především na zájezdy a zážitkové aktivity. Mezi rekordy v prodeji patří vstupenky do Aquaparku, kterých se prodalo přes 50 tisíc kusů.

2.      Hyperslevy

 


Největší překvapení, které každým rokem zvyšuje obrat. Letos je to o více, jak čtyřicet procent, což je úctyhodné. Tento portál investuje hodně peněz do inovací, nových prostor a do marketingu. V nabídce nalezneme slevy na cestování, zboží, kosmetiku a fitness. Ačkoliv tržby nemají zcela tak vysoké, jako Slevomat, v měsíční návštěvnosti se dohánějí.


 


 

3.      Pepa

 


Portál Pepa se ještě před nedávnem potýkal s problémy týkajících se ukradené doménové adresy, nicméně se kluci nenechali rozhodit a během pár dnů dali vše do kupy, což svědčí o tom, že umí rychle a spolehlivě řešit vypjaté situace. Tak jako předchozí dva se také Pepa zabývá slevami v oblasti cestování a gastronomie. Na jejich blogu najdete mnoho užitečných informací včetně představení jejich zaměstnanců, takže poznáte i rodinnou atmosféru tohoto portálu. Pepa se řadí mezi prvně založené slevové portály v České republice.


 

vyhledávání v pohodě
Pokud nechcete kupovat zajíce v pytli, nakupujte na těchto ověřených portálech s tradicí. Jejich propracovaný systém vám zaručí, že se nemusíte bát o znehodnocení peněz či špatné služby.

Největší hráči na trhu slevových portálů
Ohodnoťte příspěvek